Ozvěny konference RV I.: Incestní komunikace škol

Podívejte se na první tři příspěvky z konference Škola, rodiče, obec, média, veřejnost aneb jak o sobě dát vědět.

V prvním bloku, který byl věnován využití marketingových strategií pro prezentaci školy, vystoupili: veterán českého reklamního byznysu podporující nové umělecké a vzdělávácí projekty Robert Peňažka, bývalý ředitel soukromého inovativního gymnázia a spolupracovník EDUin Miroslav Hřebecký a mnohokrát oceněný novinář Tomáš Němeček.

Robert Peňažka ve svém příspěvku Dvě půlky aneb jak na marketing hovoří o jednostranné komunikaci škol.


Video z konference: Robert Peňažka

Jeho prezentaci si můžete prohlédnout tady:

 

Miroslav Hřebecký se pokusil definovat, kdo jsou zákazníci školy a jak by k nim proto škola měla přistupovat.


Video z konference: Miroslav Hřebecký

Jeho prezentaci najdete tady:

 

Tomáš Němeček vystoupil s tématem Škola a vzdělávání jako mediální téma. Co zajímá novináře na vaší škole. 


Video z konference: Tomáš Němeček

Článek, o kterém Tomáš Němeček ve své prezentaci hovoří, si můžete stáhnout zde.

Sdílejte

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>