Podívejte se na první tři příspěvky z konference Škola, rodiče, obec, média, veřejnost aneb jak o sobě dát vědět.
V prvním bloku, který byl věnován využití marketingových strategií pro prezentaci školy, vystoupili: veterán českého reklamního byznysu podporující nové umělecké a vzdělávácí projekty Robert Peňažka, bývalý ředitel soukromého inovativního gymnázia a spolupracovník EDUin Miroslav Hřebecký a mnohokrát oceněný novinář Tomáš Němeček.
Robert Peňažka ve svém příspěvku Dvě půlky aneb jak na marketing hovoří o jednostranné komunikaci škol.
Video z konference: Robert Peňažka
Jeho prezentaci si můžete prohlédnout tady:
Miroslav Hřebecký se pokusil definovat, kdo jsou zákazníci školy a jak by k nim proto škola měla přistupovat.
Video z konference: Miroslav Hřebecký
Jeho prezentaci najdete tady:
Tomáš Němeček vystoupil s tématem Škola a vzdělávání jako mediální téma. Co zajímá novináře na vaší škole.
Video z konference: Tomáš Němeček
Článek, o kterém Tomáš Němeček ve své prezentaci hovoří, si můžete stáhnout zde.
DOPORUČENÉ ČLÁNKY
21. 08. 2022 Bára Procházková Pět věcí, které budou v novém školním roce jinak
28. 02. 2023 Lucie Rybová Život celé rodiny se zúžil na domácí úkoly, podle právníků jsou navíc nezákonné