Ozvěny konference RV I.: Incestní komunikace škol



Podívejte se na první tři příspěvky z konference Škola, rodiče, obec, média, veřejnost aneb jak o sobě dát vědět.

V prvním bloku, který byl věnován využití marketingových strategií pro prezentaci školy, vystoupili: veterán českého reklamního byznysu podporující nové umělecké a vzdělávácí projekty Robert Peňažka, bývalý ředitel soukromého inovativního gymnázia a spolupracovník EDUin Miroslav Hřebecký a mnohokrát oceněný novinář Tomáš Němeček.

Robert Peňažka ve svém příspěvku Dvě půlky aneb jak na marketing hovoří o jednostranné komunikaci škol.


Video z konference: Robert Peňažka

Jeho prezentaci si můžete prohlédnout tady:

 

Miroslav Hřebecký se pokusil definovat, kdo jsou zákazníci školy a jak by k nim proto škola měla přistupovat.


Video z konference: Miroslav Hřebecký

Jeho prezentaci najdete tady:

 

Tomáš Němeček vystoupil s tématem Škola a vzdělávání jako mediální téma. Co zajímá novináře na vaší škole. 


Video z konference: Tomáš Němeček

Článek, o kterém Tomáš Němeček ve své prezentaci hovoří, si můžete stáhnout zde.

 
DOPORUČENÉ ČLÁNKY


Líbil se vám náš článek nebo k němu máte co říct? Ohodnoťte ho a okomentujte. Budeme rádi za vaše postřehy a zkušenosti. Můžete ho i sdílet na svém facebooku.

Přihašte se přes facebook, twitter nebo Zaregistrujte se
0 0 votes
Article Rating
Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments


Pro komentování se přihlaste



Vyberte si,
jaké téma Vás nejvíce zajímá
a dejte se do čtení.

Články pak můžete dále filtrovat. Například dle
věku dítěte a jejich hodnocení.

Staňte se členem naší komunity.

Nechte si posílat ty nejzajímavější články ze světa vzdělávání
a odebírejte náš Facebook.

Buďte naší součástí.