Integrace výuky jednotlivých předmětů, která má žákům umožnit pochopit svět v co nejširších souvislostech. Poznávání individuálních vzdělávacích potřeb žáků a přizpůsobení se jim - věnujeme náležitou pozornost nadaným žákům i žákům se specifickými poruchami učení. Slovní hodnocení žáků, které má vystihnout právě individuální pokrok žáka za hodnocené období a pomoci mu v jeho dalším rozvoji. Partnerský vztah mezi učitelem a žákem. Spolupráce s rodiči, která je nedílnou součástí práce pedagogů školy. Rodič je chápán jako partner, který může pozitivně ovlivnit dění ve škole (tripartitní schůzky). Rozvoj schopnosti spolupráce a komunikace žáků v pracovním týmu. To je mimo jiné realizováno formou celoškolních projektů a tím, že jednotlivé třídy v rámci ročníku úzce spolupracují.
certifikace pro: ZŠ
IČO: 47609737
číslo certifikace: 29
jméno ředitele/ky: Martin Ševčík
odkaz na web školy: http://www.londynska.cz
www.londynska.cz, kontakty
např. týdenní plány, hodnocení formou kulturní mezery tzn. individualizovaně nastavená očekávání, v porovnání se sebehodnocením a hodnocením
www.londynska.cz dokumenty ke stažení
na základě pravidelných anket se snažíme realizovat změny, např. 3.10. proběhne setkání s rodiči a zástupci našeho dodavatele.
jedná se o doporučení např. školního poradenského pracoviště, ale při osobních konzultacích